page_banner

nutizie

Chì ci vole à attentu quandu si compra una recinzione di corda spinata di lama?

A recinzione di filu spinatu Blade hè un pruduttu di recinzione di sicurezza aduprata apposta in l'aeroportu.A recinzione di filu barbutu di lama hè fatta di filu d'acciaio di alta qualità à bassu carbonu o di filu di lega di magnesiu d'aluminiu per saldatura à spray.I vantaghji di a recinzione di filu spinatu di lama sò una struttura generale simplice, una stallazione còmuda è un trasportu convenientu.A struttura di a lama di u filu di filu barbed hè più adattatu per l'usu in i zoni muntagnoli è i posti cù più pendite.A recinzione di filu spinatu di a lama hè largamente accolta da a ghjente per via di u so prezzu moderatu è di e prestazioni eccellenti.L'editore seguente vi introdurà cumu cumprà l'aeroportu Seine!Quandu compra una recinzione di filu barbed, l'utilizatori devenu attentu à certi dettagli.L'editore hà risoltu parechji prublemi chì spessu si verificanu quandu si compra un guardrail di corda barbed.Fighjemu un ochju !

Per piacè fate attenzione à i seguenti punti quandu compra un guardrail di corda spinata:

1. Mesh size of blade barbed corda guardrail.A dimensione di a griglia affettarà direttamente a qualità è u prezzu di a recinzione di filu spinatu.Dunque, quandu si compra un recintu di filu di filu di lama, a dimensione di a griglia hè u primu prublema per esse pruvatu.In ogni casu, se u patronu ùn hè micca pocu di soldi, ùn importa micca troppu.

2. Diamitru di filu di metallu di lama guardrail corda barbed.U diametru di a lama di u filu di filu barbed hè in relazione cù a quantità di materiali utilizati.Hè ancu un parametru impurtante chì affetta a qualità è u prezzu di fence.Hè cunsigliatu di utilizà un strumentu per misurà u diametru.Pudete aduprà un caliper vernier.Se no, cumprà unu.Dopu tuttu, u so prezzu hè solu decine di yuan.

3. Dimensioni di altri materiali.A qualità di l'armatura di u filu di filu di lama hè ancu una parte impurtante di u recintu tutale, chì affettarà u prezzu di u filu di filu di lama.Per quessa, à u mumentu di l'acquistu, a lunghezza, a larghezza è u grossu di i materiali utilizati per a lama di u filu di filu barbed deve esse pruvatu, soprattuttu a misurazione di u spessore, chì hè u fattore chjave chì afecta a qualità di a lama di u filu di filu barbed.

4. Qualità di rivestimentu di a superficia.In generale, a fence di l'aeroportu hà bisognu di trattamentu di a superficia per prevene a corrosione è allargà a vita di serviziu di a fence di l'aeroportu.I rivestimenti cumuni per u guardrail di filu spinatu di a lama includenu u rivestimentu per immersione, spruzzatura, galvanizazione è galvanizzazione à caldu.Ancu s'ellu ùn pudete micca cunnosce sta cunniscenza, duvete sapè più nantu à u sensu cumunu di basa.

5. Distinguisce è selezziunate u tipu di guardrail.U guardrail pò esse divisu in diversi tipi secondu u scopu.U tipu di guardrail apprupriatu pò esse sceltu secondu u locu d'usu, è e diverse guardrails anu prezzi diffirenti.A diferenza di prezzu hè sempre grande, cusì avemu bisognu di sceglie secondu u tipu chì avemu bisognu.


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021