page_banner

nutizie

Notizie recenti di Xinpan Company

Ricertamenti, a nostra cumpagnia hà urganizatu i travagliadori per fà l'acidu nucleicu ogni ghjornu.U nostru cuntatu ùn hè micca statu affettatu da l'epidemie è cuntinueghja à pruduce filu di rasoi, fence temporale, fence rete di filu, fence tubular etc. A produzzione è a vita normale ùn sò micca affettati da a situazione epidemica.
imagine 1
A scola organizza i studienti per assistisce à e classi ogni ghjornu, è permette à i genitori di caricare i codici di salute, i codici di itinerariu, i registri di a temperatura di u corpu di e famiglie à u maestru ogni ghjornu.I studienti cù un friddu è a frebba sò isolati in casa.In generale, i studienti chì assistenu à e classi ùn sò micca stati affettati.

I ristoranti è i mercati di shopping ùn sò micca troppu affettati.U populu hà bisognu di vede
codici di salute, codici di itinerariu à u persunale di sicurità è poi seranu permessi di entre.

Ùn importa micca induve a ghjente và, portanu maschere cun elli, vanu in cunscienza per teste di l'acidu nucleicu, si lavanu e mani conscientemente dopu à vultà in casa, è sviluppanu boni abitudini di igiene.

In generale, l'epidemie hà avutu pocu impattu nantu à a produzzione di e persone è a vita di ogni ghjornu.L'impiegati di a cumpagnia organizanu attivamente a produzzione di ordini.Benvenuti novi è vechji clienti per dumandà è negoziate.
imagine 2

imagine 3


Tempu di Postu: Nov-17-2022